Jak krok po kroku obsługujemy naszych Klientów?

Po przeczytaniu tego artykułu będziesz dobrze zorientowany, jak powinien przebiegać proces obsługi serwisowej Twojego samochodu po przyjeździe do naszego serwisu. Dlatego zachęcamy Cię serdecznie do zapoznania się ze wszystkimi niżej opisanymi krokami.

Wybierz temat i otwórz interesujący Cię artykuł

Krok 1 - Przeprowadzenie wywiadu

Od wywiadu zaczyna się każda nasza usługa. Rozmowa z Tobą jest dla nas ważna, bo już na samym początku może wskazać nam przyczynę usterki i skrócić czas realizacji usługi.

Krok 2 - Propozycja opcji naprawy

Staramy się optymalizować koszty każdej naprawy samochodów naszych Klientów. Tak też będzie w Twoim przypadku. Na tym etapie naszej usługi powiemy Ci, jak można to zrobić.

Krok 3 - Wyznaczenie terminu naprawy

Wyznaczamy realne terminy na podstawie dokładnych diagnoz usterek. Jeżeli zobowiązujemy się do wykonania naprawy i odbioru samochodu w określonym dniu, tego dnia to nastąpi.

Krok 4 - Formularz zlecenia naprawy

Wszystkie składowe usługi zapisujemy w oddzielnym Formularzu zlecenia, a Ty otrzymujesz jego kopię. W ten sposób zobowiązujemy się na piśmie do zakresu i prawidłowości naprawy.

Krok 5 - Dowód rejestracyjny i kluczyki

Podczas naprawy Twojego samochodu będziemy potrzebowali dowodu rejestracyjnego oraz kluczyków. Otrzymasz od nas formalne potwierdzenie o ich przekazaniu w nasze ręce.

Krok 6 - Stały kontakt podczas naprawy

Rozumiemy Twoją ciekawość co do postępów naprawy samochodu. Chętnie zdamy Ci relację na temat aktualnego etapu prac, dostarczymy zdjęcia, lub zaprosimy Cię na nasz warsztat.

Krok 7 - Odbiór samochodu

Rozumiemy to, że nie zawsze masz czas i możliwość samodzielnego przyjazdu do naszego serwisu. Dlatego mamy dla Ciebie aż dwie alternatywne opcje odbioru zreperowanego samochodu do wyboru.

Krok 8 - Opis rachunku i formy płatności

Na każdym rachunku dokładnie opisujemy materiały i skladowe usługi. Rozliczamy się w wygodnej formie dla Klientów indywidualnych i firmowych. Oferujemy możliwość płatności kartami kredytowymi.

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

  • Jesteś zainteresowany usługą serwisową w Twoim samochodzie?
  • Chciałbyś dowiedzieć się więcej na jej temat?
  • Zadzwoń do nas lub napisz e-mail.
  • Udzielimy Ci odpowiedzi od ręki lub w najkrótszym możliwym czasie.

Uwaga! Wszelkie informacje o szczegółach napraw oraz częściach zamiennych uzyskasz od naszego doradcy serwisowego Barbary Reja pod numerem telefonu: +48 503 840 228. Przed kontaktem przygotuj numer VIN swojego Forda.

Zapytaj nas o usługi:

   

Specjalizacja:

  • mechanika samochodowa
  • elektryka  samochodowa
  • programowanie komputerów
 

Specjalizacja:

  • wulkanizacja
  • serwis klimatyzacji



Godziny pracy:
pn-pt. 8:00 - 18:00

Adres e-mail:
serwis@solidgarage.pl

Grzegorz Zarzycki
+48 502 472 028
g.zarzycki@solidgarage.pl


Jarosław Ożóg
+48 509 642 122
j.ozog@solidgarage.pl

1_Slider

Programowanie komputerów Ford - Lista tematów

Poznaj zakres naszej oferty programowania funkcji w samochodach marki Ford. Dowiedz się, jak bez ingerencji mechanicznej podniesiemy komfort użytkowy Twojego samochodu.

Czytaj

Na naszym blogu znajdziesz przydatne porady eksploatacyjne, informacje o nowych ofertach, materiały multimedialne z napraw, oraz rozmaite tematy wokół motoryzacyjne, które mogą Cię zainteresować.

Czytaj

Zobacz listę usług naszego warsztatu mechanicznego, skierowanych do właścicieli samochodów osobowych i dostawczych marki Ford.

Czytaj

O nas - SolidGarage niezależny serwis FordPoznaj bliżej nasz warsztat i dowiedz się, dlaczego właśnie nam warto powierzyć naprawę Twojego samochodu?

Czytaj

SolidGarage to nie tylko usługi z zakresu napraw mechanicznych, elektrycznych, diagnostyki i tuningu, oraz  doradztwa serwisowego. Poznaj wszystkie mocne strony naszej oferty.

Czytaj